viro
is niks van laster bij, is gewoon een conclusie die ieder weldenkend mens moet trekken. nogmaals, vertel dat wat je tegen mij zegt tegen die families van die ouderen die daar in hun eentje zijn gestorven. als ik met 3 man buiten op het stoepje zit krijg ik een boete van 400 euro. en ik mag zwaar hopen dat de verantwoordelijken keihard aangepakt gaan worden. niks boete. dit is het gevolg van onkunde en het kapot bezuinigen van de zorg. en dan kan rutte elke keer weer op de tv komen en heel ernstig kijken, daar prik ik doorheen. ook het rivm gaat niet vrijuit. zelfs in april werd nog niet getest. en waarom niet? omdat dat niet mocht volgens de richtlijnen van het rivm. dat is precies hetzelfde als met die mondkapjes die een schijnveiligheid zouden bieden. maar nu wel verplichten in het ov. opeens zijn de mondkapjes overal te krijgen, bij appie, bij het kruidvat en hoppa, we gaan het verplichten. nu na 4 maanden hebben die potloden eens eindelijk wat kunnen regelen. tot voor een paar weken terug kwamen er nog klachten vanuit de zorg dat er niet genoeg beschermingsmiddelen waren, en de verantwoordelijke minister is al anderhalve maand aan het beloven op tv dat het nu allemaal geregeld was. loop jij maar lekker achter de fanfare aan viro, ik dus niet. als iets goed is mag het gezegd worden maar als iets niet goed is moet het zeker benoemd worden. ik krijg nu nog steeds last van zuurbranden als ik onze mp over het in gevaar brengen van anderen hoor als je de maatregelen niet zou opvolgen, maar dat er duizenden en duizenden ouderen overleden zijn door hun falen, daar hoor je ze niet over.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid